HOE GAAN WE TE WERK?
STAP 1: CONTACTEER ME
Je kan me per telefoon, Whatsapp, e-mail of webformulier bereiken voor een gratis en vrijblijvend intake gesprek: 0490/19 00 00 - karianne@homebooster.be
STAP 2: GESPREK
In dit gesprek maken wij verder kennis en bespreken we je hulpvraag, het budget en het gewenst eindresultaat. Eventueel bezorg je me foto's of een grondplan zodat ik een beter inzicht krijg in de situatie.
Op basis van deze gegevens stel ik een oplossing en (geschatte) prijs voor.
STAP 3: AFSPRAAK TER PLAATSE
De volgende stap is dat we een nieuwe afspraak voor een bezoek ter plaatse maken zodat we concreet kunnen bekijken wat mogelijk is.
STAP 4: OFFERTE
Op basis van onze gesprekken ontvang je een offerte waarin de volgende zaken staan:
•aard van de werkzaamheden
•gewenst resultaat
•geschat aantal uren
•te verwachten kosten
•startdatum (in samenspraak)
Voor vastgoedstyling werken we standaard met styling pakketten, maar uiteraard zijn we flexibel en werken we graag iets op maat uit voor jou.
Bekijk hier welke diensten we nog zoal aanbieden.
STAP 5: JOUW AKKOORD
Nadat je akkoord bent gegaan met de offerte en algemene voorwaarden, gaan wij achter de schermen aan de slag met de projectplanning. Zodra wij de betaling hebben ontvangen krijgt jouw project groen licht.
STAP 6: UITVOERING
Op de afgesproken datum (tussen de 2-4 weken na goedkeuring offerte) staat ons team klaar om de eigendom te restylen en verkoopklaar te maken.
STAP 7: OPVOLGING
Na enkele weken contacteren we jou om even te polsen hoe alles verloopt. Misschien zijn aanpassingen nodig of verleng je nog even de huur van het stylingpakket?
Privacy
Ik ben me ervan bewust dat ik een inzage krijg in je persoonlijke leefsfeer, ook leer ik jou en jouw situatie wat beter kennen. Uiteraard ga ik hier heel discreet mee om.
Bekijk hier onze privacy & cookie policy.
Recycling
Indien er meubels of accessoires afgevoerd moeten worden, kijken we of deze voor duurzaam hergebruik in aanmerking komen.
HOMEBOOSTER gooit niet zomaar iets weg.